Stirie pe ubuntu.ro (fost Re: Viva la revolucion!)

Adi Roiban adi la roiban.ro
Sâm Dec 15 10:34:26 GMT 2007

În data de Sb, 15-12-2007 la 01:18 +0200, Stas Sushkov a scris:
> Apropo, eu cred ca noutatile ar putea fi aduse pe ubuntu.ro prin
> planet pana la urma.
> Adica pagina sa fie pagina, iar stirile/noutatile sa tina de planet.
> Plus ca astfel o sa apara si mai repede. Adica eu daca-as avea ceva de
> anuntat, cum o fost de exemplu actualizarea la hardy, sa intru pe
> drupal sa scriu acolo.... e mai complicat. Si nici nu exista un editor
> la acest departament, iar pe planet se misca treaba mai rapid.
> Eventual sa fie pus in stanga langa obtine/participa/dezvolta inca un
> block cu citeste ultimele anunturi/stiri/noutati... ceva de gen...
Consider ca planet.ubuntu.ro sa ramana un planet... adica sa reflecte
activitatile membrilor comunitatii ubuntu.ro deoarece sunt agregate blog-ruile
membrilor, nu site-urile de stiri ale membrilor.

Si eu am pus stiri pe blog, dar nu consider ca e o idee buna. Mi-ar
place sa vad pe planet.ubuntu.ro informatii despre ce mai fac membrii
comunitatii. Daca fiecare membru anunta pe blog-ului lui eveniment iar
acesta este agregat pe planet si apoi pe site ajungem sa avem aceeasi
stire de mai multe ori.

Mai degraba facem pe forum o categorie "Stiri pentru ubuntu.ro" si de
acolo sa importan un feed rss pe site-ul ubuntu.ro