Viva la revolucion!

Stas Sushkov cool2sv la gmail.com
Vin Dec 14 23:18:24 GMT 2007

Apropo, eu cred ca noutatile ar putea fi aduse pe ubuntu.ro prin
planet pana la urma.
Adica pagina sa fie pagina, iar stirile/noutatile sa tina de planet.
Plus ca astfel o sa apara si mai repede. Adica eu daca-as avea ceva de
anuntat, cum o fost de exemplu actualizarea la hardy, sa intru pe
drupal sa scriu acolo.... e mai complicat. Si nici nu exista un editor
la acest departament, iar pe planet se misca treaba mai rapid.
Eventual sa fie pus in stanga langa obtine/participa/dezvolta inca un
block cu citeste ultimele anunturi/stiri/noutati... ceva de gen...

Ce parere aveti?

--
()  Campania Panglicii în ASCII
/\  http://stas.nerd.ro/ascii/