Viva la revolucion!

Doru Horishco doruhushhush la hotmail.com
Vin Dec 14 20:15:39 GMT 2007

> [...]
> Cafenea
> Sugestii
> Gnome - Tips&Tricks
>
> Așa arată acum. Cam ce idei am:
> 1. Anunțuri Ubuntu se mută în Știri Linux. Iar pe viitor anunțurile se
> pun doar pe site.
> 2. Accesul la știri devine public. Se moderează mai intens, dar
> oricine poate posta.
> 3. Ciapsa dispare ca moderator la Documentatie. N-are ce cauta, era un
> pusti de cca 14 ani care nu prea stia saracul Windows, de Linux nu mai
> vorbesc. Plus ca nu mai e activ. Punem pe cineva cu "greutate", daca

Trebuie văzut dacă Documentație trebuie să fie public sau nu, pentru că
noii veniți postează automat acolo. Iar dacă este lăsat public să aibă
mai multe posturi fixate care să apară primele.
Poate aici s-ar putea include și mici tutoriale sau "how-to" (cum se
configurează o conexiune pppoe, care sunt pașii importanți la instalarea
sistemului, cum se partiționează)

> 4. Instalare, Hardware sunt ok.
> 5. Gnome/KDE/Xfce? Ce e Gnome/KDE/Xfce? Eu nu stie :) Poate "Mediu
> grafic"? Sau "Mediu desktop"? Nu stiu exact, dar Xfce e prea slab
> populat ca sa ramana singur, mai bine il mutam la "altele".

Cred că "Mediu desktop" sau "Medii desktop"  ar fi mai potrivit întradevăr
dar trebuie explicat în subtitlu că se pot posta probleme referitoare
la toate mediile desktop și enumerarea acestora.

> 6. Multimedia & co, ok
> 7. Retea & co iarasi ok.
> 8. Jocuri ok.
> 9. Consola ok.
> 10. Programare ok
> 11. Alte probleme e ok, un "catch all".
> 12. My Ubuntu nu prea are ce cauta saracul :) Eventual mutat in Cafenea
> 13. Cafenea - ok
> 14. Sugestii - ok, mutat mai sus, sa fie mai vizibil.
> 15. Gnome & co - nu prea merita, mai bine pe wiki sau la documentatie.
> Propun mutare + desfiintare.
>
> 16. Kiwi Linux, subforum cu o singura categorie - Kiwi.

Nu cred că este necesar un capitol special pentru Kiwi pentru riscă
să devină un amalgam in care se vor posta probleme referitoare la
instalare, rețele, jocuri, etc. într-un singur capitol.
Cred că dacă în subtitlurile fiecărui capitol se specifică posibilitatea postării
întrebărilor referitoare și la kiwi ar fi mai potrivit ( de exemplu: Jocuri-- aici se pot
posta probleme care se referă la jocuri pe platformele ubuntu, kubuntu, xubuntu, kiwi
Sau ceva de acest gen.)

> Mut eu topicurile, desfiintez subforumurile ramase, creez ceea ce e
> nevoie. Ideea de baza: KEEP IT SIMPLE, STUPID. Un forum cu o mie de
> categorii goale/rar vizitate nu e util ;)
>
> Suna ok? Daca nu, spuneti :)

Sună ok. Ce se întâmplă cu postările de până acum?
Ce se întâmplă cu postările care sunt foarte vechi și în care nu se spune
nimic?