Viva la revolucion!

Constantin Caraivan costincaraivan la gmail.com
Vin Dec 14 19:44:28 GMT 2007

Gata, am început scandalul! :)

Restructurez forumul, era cazul cam de multicel:

Anunțuri Ubuntu
Știri Linux
Documentație
Instalare
Hardware
GNOME
KDE
Xfce4
Alte medii grafice
Multimedia și grafică
Rețea, Servere, Securitate
Jocuri
Consolă
Programare
Alte Probleme
My Ubuntu
Cafenea
Sugestii
Gnome - Tips&Tricks

Așa arată acum. Cam ce idei am:
1. Anunțuri Ubuntu se mută în Știri Linux. Iar pe viitor anunțurile se
pun doar pe site.
2. Accesul la știri devine public. Se moderează mai intens, dar
oricine poate posta.
3. Ciapsa dispare ca moderator la Documentatie. N-are ce cauta, era un
pusti de cca 14 ani care nu prea stia saracul Windows, de Linux nu mai
vorbesc. Plus ca nu mai e activ. Punem pe cineva cu "greutate", daca
se ofera.
4. Instalare, Hardware sunt ok.
5. Gnome/KDE/Xfce? Ce e Gnome/KDE/Xfce? Eu nu stie :) Poate "Mediu
grafic"? Sau "Mediu desktop"? Nu stiu exact, dar Xfce e prea slab
populat ca sa ramana singur, mai bine il mutam la "altele".
6. Multimedia & co, ok
7. Retea & co iarasi ok.
8. Jocuri ok.
9. Consola ok.
10. Programare ok
11. Alte probleme e ok, un "catch all".
12. My Ubuntu nu prea are ce cauta saracul :) Eventual mutat in Cafenea
13. Cafenea - ok
14. Sugestii - ok, mutat mai sus, sa fie mai vizibil.
15. Gnome & co - nu prea merita, mai bine pe wiki sau la documentatie.
Propun mutare + desfiintare.

16. Kiwi Linux, subforum cu o singura categorie - Kiwi.

Mut eu topicurile, desfiintez subforumurile ramase, creez ceea ce e
nevoie. Ideea de baza: KEEP IT SIMPLE, STUPID. Un forum cu o mie de
categorii goale/rar vizitate nu e util ;)

Suna ok? Daca nu, spuneti :)