Autocolante Ubuntu pentru laptop

Adi Roiban adi la roiban.ro
Sâm Dec 8 18:43:54 GMT 2007

În data de Jo, 06-12-2007 la 22:53 +0200, Stas Sushkov a scris:
> Apropo,
> pentru cei care vor sa faca un lucru bun... :)
> Sticker-ele mai pot fi obtinute prin aceeasi metoda (postala) folosind
> adresele urmatoare
> http://system76.com/article_info.php?articles_id=9#hungary
> Nu prea stiu cate stickere are Adi, insa sigur nu-s foarte multe...
> Iar folosind metoda de mai sus, fiecare are sanse sa obtina stickere
> pentru toti colegii sai!!!
Eu am primit stickere tot de la echipa din Ungaria. Daca se termina mai
cer.

Nu stiu exact cum poti face rost usor de un timbru pentru Posta
Maghiara, de aceea nu mi se pare usor sa obtii stickere din Ungaria.

Oricum eu inca le tot trimit la cei de la system76 cereri pentru a
primit stickere direct de la ei!

----

Referitor la cererile de la Bucuresti si din alte parti, propun ca
deocamdata sa imi trimiteti cate o scrisoare si va trimit la fiecare. Nu
mai am multe stickere.

--
Adi Roiban