[off topic] petitie OOXML

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Vin Dec 7 08:49:24 GMT 2007

On Dec 7, 2007 10:46 AM, Mihai Capotă <mihaicapota at gmail.com> wrote:

> Jani Monoses a scris:
>
> Am semnat de mult petiția și am primit un e-mail acum de la ei.
> Nu m-am înscris la ooxml-talk-ro pentru că în descrierea grupului scrie
> „Participarea e recomandata doar celor dispusi sa se inscrie in
> comitetul ASRO care discuta subiectul in eventualitatea unui nou vot in
> 2008, sau sa scrie articole in presa sau online despre subiect."
> Unde am putea să discutăm mai multe despre cum am putea să schimbăm
> votul României?

Da, OOXML talk e cam 'dead' , nu s-au inscris destui. Poate din cauza acelui
mesaj.
Este o alta lista pe care se discuta si din astea din cand in cand, si
zilele acestea probabil
ai mult:
Din pacate lista e prinsa in 1996 sau pe acolo, nu vor adminii sa treaca pe
ceva mai modern

http://beta.agora.ro/agora-bin/lwgate/TIC-LOBBY/