[off topic] petitie OOXML

Mihai Capotă mihaicapota la gmail.com
Vin Dec 7 08:46:43 GMT 2007

Jani Monoses a scris:
> un pic de background legat de Romania si OOXML
> http://groups.google.com/group/ooxml-talk-ro/web/linkuri

Am semnat de mult petiția și am primit un e-mail acum de la ei.
Nu m-am înscris la ooxml-talk-ro pentru că în descrierea grupului scrie
„Participarea e recomandata doar celor dispusi sa se inscrie in
comitetul ASRO care discuta subiectul in eventualitatea unui nou vot in
2008, sau sa scrie articole in presa sau online despre subiect.”
Unde am putea să discutăm mai multe despre cum am putea să schimbăm
votul României?

Mihai