Autocolante Ubuntu pentru laptop

Sorin Enache sorinen la gmail.com
Joi Dec 6 20:34:17 GMT 2007

Salut

Sunt din Bucuresti. M-ar interesa si pe mine cateva bucati.

As avea si o propunere: daca suntem mai multi din Bucuresti
interesati, am putea sa ne "unim fortele". In felul asta nici nu-l
innebunim pe Adi cu o mie de plicuri, si reducem si costurile ;)
In plus, poate profitam de ocazie sa ne cunoastem intre noi si ne mai
organizam si noi pe plan local, ca la Cluj se pare ca lucrurile merg
mult mai bine din punctul asta de vedere :D