Autocolante Ubuntu pentru laptop

Adi Roiban adi la roiban.ro
Joi Dec 6 08:18:24 GMT 2007

Salut,

Cu ajutorul lui Ori Mate [1] a echipei Ubuntu Ungaria [2] si al lui Jani
[3] am primit autocolante Ubuntu pentru laptop sau carcasa
calculatorului[4].

Intentionez sa distribui aceste autocolante comunitatii Ubuntu Romania.

Daca sunteti din Cluj si doriti astfel de autocolante participati la
intalnirile Grupului pentru Software Liber. Eu voi fi acolo si va pot da
autocolantele.

Daca nu sunteti din Cluj va rog sa imi trimiteti o scrisoare care sa
contina o alta scrisoare timbrata si cu adresa de expediere adresa
voastra.

Adresa mea este urmatoarea:

Adi Roiban
str. Aleea Baita, nr 7, ap. 17