Migrare din windows in ubuntu

CHERICHES, Emil emil la edsoft.ro
Mar Dec 4 13:39:46 GMT 2007

In primul rand pentru contabilitate este neaparat windows, is niste
aplicatii borate de la ministerul raspunzator...:( tre sa ai macar o
statie windows macar(pe post de server), pe care nu lucreaza nimeni
efectiv dar la care sa se conecteze cine trebuie cu rdesk, vnc samd.
Stiu ca avantul e mare .. dar inca in romanica noastra m$ are
parteneriate cu statu'
Depinde foarte foarte mult ce fel de aplicatii se folosesc si de nevoi.
De ex daca toata lumea lucreaza in 3D Studio MAX.. e usles.
Dureaza cam 1 saptamana pana sa se obisnuiasca oamenii cu locatia
functiilor din OpenOffice.
Cam la fel si cu clientii de mail. E mai greu daca lumea folosea ceva m$
exchange la adevaratele capabilitati ale lui poti pastra exchange pe
server si sa il folosesti cu ximian :(
Trebuie avuta mare grija la imprimante sa fie compabitile.

--
Emil CHERICHES
Get Thunderbird!