Kiwi 7.04 RC1

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Joi Apr 19 15:21:46 BST 2007

Salut,

Am pus sus release candidate Kiwi bazat pe Ubuntu 7.04 (care se lanseaza azi)

Diferente fata de Feisty
 -localizare ro/hu pe CD, inclusiv firefox in romana care din pacate
nu a ajuns in Feisty
 -scriere NTFS din liveCD si de pe sistemul instalat
 - PPPoE RDS si Clicknet (acesta din urma e mult mai simplu de
instalat decat in 7.03, doar apt-get install sau din synaptic pachetul
speedtouch-ng.Ar trebui sa
mearga dar eu nu am Clicknet si nu am avut feedback legat de asta pana acum.
- codecuri si flash

Dif fata de Kiwi 7.03
 -am scos beryl pt ca Ubuntu vine cu Compiz default. Beryl se poate
adauga din repo Ubuntu
- am scos localizarea de/es/fr si xmoto ca nu era loc pe CD
- o posibila regresie, mie nu mi-au mers trailerele quicktime de pe saitul apple
- imbunatatire mostenite din Ubuntu 7.04 ca network manager si montare partitii
de pe hard fara linia de comanda.
- artwork imbunatatit (dupa parerea mea)

http://kiwi.startx.ro/cdimage/

Daca aveti bugreporturi puteti sa le raportati aici sau in Launchpad :)
https://launchpad.net/kiwilinux

mersi
Jani