Distributie CD-uri

dk.vali la yahoo.com dk.vali la yahoo.com
Mar Apr 17 14:07:16 BST 2007

Salut Cosmin!

Ma numesc Anastase Valentin, sunt distruitor in Constanta.
Uite ce trebuie sa faci:
-sa iti faci user pe https://wiki.ubuntu.com
de asemenea, daca ai user pe https://www.launchpad.net merge si acela
-sa te adaugi in lista urmand exemplele https://wiki.ubuntu.com/RomanianTeam
(dai login si editezi pagina)
-sa creezi o pagina pentru userul tau (cand dai click pe tine in lista dupa ce ai editat pagina, o sa-ti zica ca acea pagina nu exista... si o creezi tu), in care poti sa scrii cateva lucruri despre tine si sa lasi niste date de contact, cum ar fi e-mail, numar de telefon etc...

Cat despre cd-uri, va trebui sa le faci tu fara sa ceri bani, sau poti face comanda de cd-uri de pe ShipIt!
https://shipit.ubuntu.com/
Login cu acelasi user si comanda niste cd-uri.

Daca ai intrebari sau nelamuriri nu ezita sa-mi trimiti un e-mail!

Cu bine,
Valentin