codecuri

fba-news news at fbarhitecti.ro
Thu Sep 14 15:20:41 BST 2006

Stie cineva cum pot sa vad un film xvid in kubuntu?
Am instalat si xine si kaffeine si toate bibliotecile legate de ele pe cere
le-am gasit in lista de pachete. mplayer nu gasesc .deb
Cel mai bun rezultat a fost ca am putut avea imagine la un film codat divx dar
imi spune ca nu are decodor pentru sunet. am luat si arhiva de decode-re de la
mplayer si am pus-o intr-un folder la care am trimis xine sa caute codecuri
externe. degeaba. e prima distributie linux cu care patesc asta. ce lipseste?

Multumesc,
Cristian