grub

Mihai Batranu mihai at moshu.ro
Fri Oct 27 13:19:12 BST 2006

Salut,

O mica intrebare legata mai mult de grub decat de Ubuntu.

Am incercat edgy dar m-am lovit de o chestie. Dupa ce am completat toate
datele si mi-a aratat summary-ul la ce va face, am vazut ca grub-ul are
ca target default (hd0). Am vazut in manualul grub-ului ca asta inseamna
ca il pune in MBR, dar nu voiam asa ceva ci voiam sa il instaleze pe
partitia unde am pus Ubuntu. M-am uitat in manual si am dedus cam ce ar
trebui sa pun - Ubuntu e pe al doilea hard, a doua partitie, asa ca am
folosit (hd1,1) - dar nu merge, la boot zice ca nu gaseste fisierul.

Intrebare: am pus bine? Sau daca e bine, ce ar fi putut sa se intample
de fapt?

Pot sa rezolv punand pana la urma sa instaleze in MBR, dar daca se poate
totusi sa imi sugerati ce sa scriu acolo la grub ca sa il pun unde
vreau, ar fi super.

Multumesc,
Moshu