traducere xubuntu

Mişu Moldovan dumol at gnome.ro
Mon May 29 09:12:14 BST 2006

În data de Lu 29 mai 06 la 10:36, Jani Monoses a scris:

> Cred ca puteam uploada si eu ca se pare ca sunt in ro i10n team, dar
> am trimis mail direct la unul din adminii rosetta dupa ce am vorbit
> pe irc. A zis ca e improbabil sa intre in dapper fiindca azi fac
> ultimele lang-packuri si ieri era ultima zi, dar daca nu vor fi in
> langpack update de peste o luna in dapper-updates.

Îhm, mulţam fain...

De upstream mă ocup eu, dar le mai ţin pentru testare câteva zile.
Probabil peste o lună voi fi şi eu la 100% cu Xfce 4.4.

Între timp şi-a revenit şi Astralul... Am avut ghinionul ca problema
lor de ieri seară să se suprapună exact peste un restart cu
reconfigurări majore ale router-ului meu şi am crezut iniţial că
problema e de la mine. După vreo două ore de scos calculatoare din
colţurile lor greu accesibile, verificat plăci de reţea, cabluri,
configurări de reţea, rute, firewall etc. era deja prea târziu ca să
mai ies pe undeva să trimit cele două po-uri. Le-am scris pe un CD şi
le-am adus la serviciu, de unde ţi le-am şi trimis, prea târziu
probabil.

--
      .
  /^)/_/(/