eroare la server in Rosetta

Silviu Bojica bojicas at gmail.com
Sun May 28 09:54:14 BST 2006

Si eu am intampinat aceeasi eroare in aceasta dimineata. Nu imi dau
seama ce s-a intamplat - am reusit sa traduc 10-20 de stringuri, si a
salvat, dar dupa ce am incercat sa salvez si a treia pagina - eroare -
UnicodeEncodeError A server error occurred.

Sa asteptam inca cateva ore - daca eroare persista - poate completam
un bug sau incercam sa intrebam ce s-a intamplat!

Silviu

Silviu D. Bojica