UbuntuRomanianTranslators Team

Sebastian Ivan sebastian.ivan at gmail.com
Tue May 23 16:24:01 BST 2006

eu am instalat ieri xubuntu.
a mers ok instalarea, dar mi-a dat la un moment dat o eroare.
era ceva legat de luarea de pachete de pe net.
Pe PII a durat cam mult si am si dormit; nu am retinut eroarea ... pana
dimineata a terminat :)
o sa reincerc instalarea, poate cu un iso mai recent.
pana atunci testam ce se poate din aplicatiile existente (update-uri
zilnice)