UbuntuRomanianTranslators Team

Sabin-Mihail POTIRCA spotirca at bitdefender.com
Tue May 23 14:04:47 BST 2006

În data de Ma, 23-05-2006 la 15:09 +0400, Silviu Bojica a scris:

> Si bineinteles cat mai multi traducatori (am nevoie de ajutor la
> partea de documentatie ;)

Pe mine m-ar tenta, in primul rand, sa fiu traducator.

Partea cu administratorii zic eu ca ar trebui sa fie facuta in functie
de aportul fiecaruia la acest proiect. Asa ca eu propun ca primii 3 (in
functie de karma de pe rosetta :) ) sa faca un grup de administratori
care apoi vor hotari cine si de ce merita sa intre sau nu in acest
grup.

parerea mea

--
This message was scanned for spam and viruses by BitDefender.
For more information please visit http://www.bitdefender.com/