se stã mult la coadã?

Dan Damian dand at codemonkey.ro
Sun May 21 23:29:16 BST 2006

Salut,

În data de Vi, 19-05-2006 la 12:09 -0700, Oblio a scris:
> Dand, tu esti ownerului grupului? Poti sa-mi
> reactivezi userul?

Scuze de intarziere, am activat contul tau si al lui Bogdan.

Din diverse motive am avut acces limitat la net in ultimul timp si nu
prea reusesc sa tin pasul nici macar cu mail-urile.

Avand in vedere ca situatia s-ar putea sa continue, se ofera cineva
voluntar sa preia ownership-ul team-ului de traducatori in Rosetta? Ma
refer evident la cineva cu o minima experienta in traduceri.

-dan