Instalarea Ubuntu 6.06

Aurelian Radu ricaradu at gmail.com
Sun Jun 11 20:44:41 BST 2006

V-aş întreba mai întâi cu ce program aţi scris CD-ul (bănuiesc că în
Windows) şi ce fişiere aveţi pe CD-ul pe care l-aţi scris. Dacă aveţi un
singur fişier numit "ubuntu-6.06..." nu e bine. Trebuie să existe mai multe
directoare şi fişiere. Dacă sunteţi sigur că CD-ul e scris corect,
verificaţi cu ajutorul CD-ului de instalare Windows dacă PC-ul dv. butează
mai întâi de pe CD.

Toate cele bune.
Aurelian Radu