Am nevoie de putin ajutor

Andrei Popescu andrei.popescu at gmail.com
Wed Jul 12 13:14:18 BST 2006

Salut,

Cam asa:
1. recomandarea mea este reiserfs
2. scriptul de instalare detecteaza partitiile de pe hard disk si le
afiseaza in interfata grafica de unde alegi unde sa instalezi. Daca nu a mai
fost linux pe acea partitie probabil ca nu vei vedea o partitie ext2, ext3
sau altceva.
3. bootloader-ul default este grub, detecteaza si winxp. Va fi nevoie sa-l
instalezi in MBR.
4. Installerul intreaba daca vrei sa dea mount automat la partitiile ntfs
sau fat.
5. se pot seta din aplicatia synaptic <parca>.
6. poti verifica la adresa https://wiki.ubuntu.com/LaptopTestingTeam sau
poti consulta HCL pentru kernel 2.6.

Te rog sa-mi spui daca este nevoie de mai multe lamuriri.

Multumesc,
  Andrei.

On 7/11/06, Ovidiu Stanciu <ovi.stanciu at gmail.com> wrote:

> Salut!
>
> Vreau sa-mi instalez ubuntu 6.06 pe PC si as avea nevoie de cateva
> informatii pentru a evita eventuale neplaceri.
>
> 1. M-am decis sa instalez Ubuntu pe o partitie de 10 GB. Ce filesystem ar
> fi mai indicat pentru formatarea partitiei? (Reiser, ext3...)
> 2. La instalare Ubuntu detecteaza automat partitia pe care intentionez
> sa-l instalez (fiind singura formatata cu un filesystem corespunzator)?
> 3. Ubuntu instaleaza automat si un boot loader care sa-mi permita sa aleg
> ce SO vreau sa bootez (mai am si win xp)?
> [...]

Andrei Popescu
tel: 0723399890