Am nevoie de putin ajutor

Sebastian Ivan sebastian.ivan at gmail.com
Wed Jul 12 12:47:07 BST 2006

ce cd de instalare ai? e ultima versiune sau ai dat jos imaginea cu ceva
timp in urma?
pentru ca intr-o versiune anterioara era necesara prezenta unei conexiuni
internet pentru a  instala Ubuntu.

pe durata instalarii, cu ALT-F1,2,3,4... poti merge intr-o alta consola si
sa incerci sa configurezi manual conexiunea internet adaugand gw sau date in
resolv.conf

tot intr-o astfel de consola poti gasi si un log la instalare si astfel
punctul de blocare in procesul de install.

conf. hw e ok.