Am nevoie de putin ajutor

Ovidiu Stanciu ovi.stanciu at gmail.com
Wed Jul 12 11:15:25 BST 2006

Salut si mersi pentru raspunsuri.

Din pacate nu am reusit sa instalez ubuntu. Va descriu mai jos procedura pe
care am urmat-o pas cu pas.

Din partitionerul din instalarea ubuntu am alocat o partitie de 512 MB
pentru swap si o partitie de 10 GB, reiserfs, pt /.

Instalarea a decurs normal, pana cand progress-bar-ul a ajuns la 84%
("configuring apt"), moment din care nu a mai facut nimic (nu a dat eroare,
nu s-a oprit instalarea, dar pur si simplu nu a mai facut nimic - l-am lasat
vreo 20 min si apoi am dat restart).

Am mai incercat sa instalez Ubuntu inca o data (cu alt cd), dar s-a
intamplat identic ca prima data.

Din cate stiu eu, apt este Advanced Package Manager. Nu ar fi trebuit sa se
blocheze instalarea acolo, sigur am gresit ceva. Ar fi trebuit sa selectez
pachetele pe care vreau sa le instalez inainte de a incepe instalarea
propriu-zisa?

Inca o chestie. Nu am reusit sa configurez accesul la internet. Am reusit sa
configurez eth0 cu un ip static, dar asta o folosesc pentru intranet. Pentru
internet folosesc o conexiune dial-up de tip PPPoE. Nu am gasit cum se face
o asemenea conexiune in Ubuntu, deci in decursul instalarii nu am avut
conexiune la internet.

Va rog sa ma scuzati cu probelemele mele de absolute newbie. Sunt sigur ca
as gasi raspuns acestor probleme pe net, insa acest proces necesita mai mult
timp, pe care nu il prea am in aceasta perioada.

Va multumesc pentru interesul acordat.

Cu stima,
Ovidiu Stanciu