Distributie CD-uri

Sebastian Ivan sebastian.ivan at gmail.com
Sun Aug 20 05:23:23 BST 2006

Salut Florin,
 pai mai multe nu pot sa-ti propun a face.
 daca sunt cereri si doritori de CD-uri cu Ubunut Linux, poti sa le dai tu o
mana de ajutor
 eu, cea ce fac, e sa comand din cand in cand cd-uri de la ship-it (de
obicei comand 10 la lansarea de noi versiuni) si apoi le dau prietenilor.
 mai intalnesc din cand in cand doritori de a afla ceea ce este linux, si
atunci de asemena e un moment bun sa impart cateva cd-uri
 tin cu mine in permanenta un cd, si pe hdd am ISO-urile, deci daca se
iveste ocazia, mai scriu un cd.
 dar ceea ce este mai important e sa arati prietenilor ceea ce este linux,
lasandu-i sa experimenteze pe compul tau ...
 chestii d'astea
 ce alte chestii zice comunitatea ?

 Cu salutari
 Sebastian