Salut!

Sebastian Ivan sebastian.ivan at gmail.com
Sun Aug 6 05:50:04 BST 2006

cred ca mesajul era adresat listei Ubuntu.ro, acum in CC
mailul mi-a fost adresat numai mie
cel mai simplu e reply to All, pentru o maxima adresare :)

Andrei,
 ideea e buna, dar putin adresata caci intra la sectiunea tips&tricks
 cel mai bine e sa incepem bine
 poti sa faci o pagina pe wiki, chiar si pe cea de pe ubuntu.ro in care sa
descrii care sunt cerintele acestui program, partea abstracta, ceva puncte
legate de documentatie, si apoi o sa vedem cine mai adreseaza problema.

 Cu salutari
 Sebastian