Salut!

Sebastian Ivan sebastian.ivan at gmail.com
Sat Aug 5 10:11:55 BST 2006

hai sa re-punem in copie lista de mail si pentru alte pareri
mai jos raspunsurile

On 8/5/06, Lucian Iuga <lucian.iuga at gmail.com> wrote:

>  am revenit. probleme tehnice.
>
> poti sa imi spui care e parerea ta: de ce este nevoie mai mare? ai scris
> ca marketingul e important, insa exista niste metode care se folosesc deja
> pentru asta? sau trebuie sa gasim?

trebuie sa facem noi acest lucru
dupa cum se si discuta pe  forumul primariei TM (
http://www.primariatm.ro/forum/viewtopic.php?p=38128) inca suntem pe un
teren nesigur si fara marketing nici nu atragem clienti, useri sau alte
persoane in ajutarea dezvoltarii comunitatii Linux si a introducerii pe
scara larga a Linux-ului, nu neaparat Ubuntu.

in principiu, cu CD-urile cred ca ai dreptate. eu ziceam de bani in sensul
> ca omul care vrea cd-ul iti da totusi contravaloarea lui si eventual banii
> de expediere. dar, intr-adevar, in anumite limite, nu e o problema nici daca
> nu dau. eventual spune-mi ce trebuie sa fac, mai exact. pot sa trimit si eu
> cateva. unde se preiau comenzi? sau cum se procedeaza?

ce facem e sa avem o intrare in listele de contact. Prea mult nu se poate
face.
odata prezent in lista de contact sau distributie de CD's cine are nevoie
apeleaza.
in cazul in care o singura persoana primeste prea multe cereri, poate cere
ajutor in preluarea de comenzi, daca sunt prea multe.
in principiu, cred ca timisoara este acoperita, precum si centrele mari. ce
poti sa faci este sa anunti un prieten, sau mai multi, sa le spui ca pot fi
distribuitori la ei in zona, si apoi sa preia comenzi daca sunt.

pe forumul ubuntu am pus la un moment dat un anunt apropo de freedom
toaster. e un proiect interesant, dar nu stiu cat de mult se poate
implementa.

sunt in Singapore.
e o expozitie cu vanzare de ziua nationala a Singapore. pe strazi sunt tot
felul de "magazine" improvizate, ca la noi in piata, numai ca seara se
acopera toata marfa inca in stoc cu o prelata, se sting becurile si
proprietarii peaca acasa. putem face asa ceva si acasa? daca da, atunci
particip cu componente pentru pc si implementam un prim freedom toaster
intr-un oras.
ar ridica nivelul considerabil al userilor de Ubuntu Linux.

la wiki moderator spuneam doar ca noi, chiar daca suntem putini, trebuie sa
> incercam sa fim organizati, pentru ca astfel, alti romani care descopera
> ubuntu ar putea si ei ajuta mai tarziu. si din proprie experienta stiu ca
> daca exista o comunitate organizata, esti mai tentat sa te alaturi. de aceea
> ziceam ca e bine sa fie wiki moderator, chiar daca nu e multa lume. asa, si
> cei care apar pot fi integrati (acolo era un typo, si nu am scris integrati)
> mai usor.

da, corect.
in momentul de fata, Silviu Bojica este actorul principal pe wiki si www.
Silviu, ce parere ai de un load balance si mai ales cum il vezi.

in rest... pastram legatura. nu e prea activa lista de discutii, vad...