failed cd-rom mount

Adi Cosma adicos_utc at yahoo.com
Mon Apr 3 13:31:16 BST 2006

 am incercat sa-mi pun ubuntu pe calc...dar la pasul de mountare a cd-rom-ului da fail...
  am sarit peste si l-am instalat...dar cand vreau sa ma loghez imi da  invalid user or pass si daca vreau ca si root imi apare faza cu logare  user.
  ..crapa
  is ceva mesaje de eroare:" hardware confused".

  obs: am 1 singur hard disk s-ata 120gb si 1 sigur cd-rom asus,
         am incercat si cu alt cd-rom (rw teac)
         am schimbat si cablu ide
  aceeasi problema.

  ps> am incercat si debian...aceeasi problema mount cd-rom failed...