Contributii la gedit

Sebastian Ivan sebastian.ivan at ubuntu.ro
Tue Sep 13 04:07:15 CDT 2005

Iniţiativa e bună, şi sunt şi eu de părere ca trebuie sa contribuim.
de curând mi-am luat două cărţi şi încerc mai multe chestii.

cred că ar fi bine sa incepem si sa deschidem o nouă filă pe wiki,
programare, un amalgam sau asa ceva, cu cuprins pe dreapta, unde sa-şi
pună fiecare gândurile, si de unde ne putem mări "spectrul".

Apoi existând şi aceste surse, poate avem mai mulţi colaboratori.

Spun acestea, pentru că am încercat de multe ori sa scriu ceva aplicaţi,
simple, dar fie nu am avut timp sa le termin, fie m-am impotmolit.
Dacă avem o bază comună, lucrurile cu siguranţă vor fi mai uşoare.

Dacă nu într-un wiki, atunci unde?
Ciao.
Sebastian

On 9/13/05, Peter Damoc <pdamoc at gmx.net> wrote:
        On Tue, 13 Sep 2005 01:09:31 +0300, Dan Damian
        <dand at codemonkey.ro> wrote:

        > Salut,
        >
        > Inaintez acest mesaj celor care doresc sa faca primul pas in
        programarea
        > open-source si n-au gasit inca un punct bun de start. Echipa
        gedit
        > (editorul text implicit din GNOME) tocmai lucreaza la un
        rewrite si a
        > incropit o lista de task-uri, unele destul de simple. Daca
        aveti timp,
        > va invit macar sa aruncati o privire.
        >
        > Daca aveti intrebari de GTK+/C, nu cred ca s-ar supara nimeni
        sa
> [...]
        Salve,
        Am mai zis-o si cu alte ocazii, ar fi super daca echipa
        romaneasca ar
        putea contribui o aplicatie ceva... :)
        Foarte multa lume nu prea isi da seama cam cat de usor se poate
        creea o
        aplicatie care sa fie chiar utila... uneori e nevoie doar de un
        programator si de un weekend :)
        Partea cea mai grea este ideea, ce sa faci... ;) desi... nici
        aici nu e
        chiar foarte greu...

        Pentru un punct de start in programare open source eu nu as
        recomanda C,
        mai degraba ceva la nivel inalt gen Python sau Ruby...
        De invatat Python, daca stii deja ceva programare, poti invata
        in cateva
        zile... pentru a face o aplicatie grafica in GTK (pyGTK) iarasi
        cateva
        zile... ok... nu vei fi un guru dar... baza se poate pune atat
        de repede
        in Python...