instalare programe

Bobses bobses at gmail.com
Mon May 30 07:47:41 CDT 2005

OK. am fost unde ai spus tu, am pus in source.list asa: "# deb
http://www.mozilla.org/security/announce/mfsa2005-44.html" si imi
spune:
"mozilla-firefox are deja cea mai noua versiune." Nu are cum. Totusi,
cum instalez un program in Kubuntu? Sigur gresesc eu pe undeva. Poate
mai trebuie sa instalez niste pachete pentru dezvoltare? Daca da,
care?