instalare programe

Mircea MITU mmitu at bitdefender.com
Sun May 29 13:04:10 CDT 2005

On Sun, 2005-05-29 at 19:37 +0300, Bobses wrote:
> Salut.
> Sint un vesnic incepator in Linux :). Acum am instalat kubuntu. Dupa
> folosirea lui kynaptic, apoi apt-get, am reusit sa-mi aduc
> distributia, cit de cit, la zi. Probelma apare cind vreau sa
> actualizez Firefox. Am facut download la firefox 1.0.4, apoi am
> incercat cu apt-get firefox-1.0.4. Nimic. Poate mai trebuie sa
> instalez ceva pachete? Sincer, sint total nestiutor in problema asta,
> dar vreau sa invat. Cum pot sa instalez ultima versiune de Firefox?
> Multumesc.

Firefox se gaseste printre pachetele ce vin cu Ubuntu, asa ca nu are
rost sa download-ezi versiunea de pe mozilla.org (decat daca tii
neaparat).

Ultima versiune o poti pune in una din urmatoarele moduri:
1. upgrade al intregii distributii:
	sudo apt-get update
	sudo dist-upgrade
2. upgrade doar pt firefox
	sudo apt-get update
	sudo apt-get install mozilla-firefox

Succes

This message was scanned for spam and viruses by BitDefender.
For more information please visit http://linux.bitdefender.com/