domeniul ubuntu-ro.org este nefolosit

Dan Damian dand at codemonkey.ro
Mon May 16 14:52:26 CDT 2005

Salut,

Ma bucur ca te-ai inscris pe lista, n-am apucat sa iti raspund pe
#ubuntu-ro...

În data de Lu, 16-05-2005 la 19:45 +0200, littlepaul at 110-support.de a
scris:
> Am observat ca domeniul ubuntu-ro.org nu este inca folosit de
comunitatea romana.

Ai dreptate. Mai mult, exista chiar ubuntu.ro pe care il avem la
dispozitie si pe care il putem edita cum vrem in acest moment. Continut
sa fie...

Propunerea mea ar fi sa incepem cu o traducere a ubuntuguide.org. E
cineva interesat de asta?

> Pentru Romania inca nu exista un LocalTeam Leader.

Nu exista pt. ca nu s-au facut prea multe, iar aceasta calitate ar
trebui dobandita cat de cat prin merite. Sa-i dam noi drumu cu site-ul
ca sigur gasim pe cineva care sa se sacrifice :)

-dan