domeniul ubuntu-ro.org este nefolosit

littlepaul at 110-support.de littlepaul at 110-support.de
Mon May 16 12:45:14 CDT 2005

Am observat ca domeniul ubuntu-ro.org nu este inca folosit de comunitatea romana.
S-ar putea conecta cel putin un wiki. S-ar putea ca traficul pentru wiki sa fie sponsorat de canonical

Poate cinve ar putea formula un mail la responsabilul pentru LoCoTeamList http://www.ubuntulinux.org/wiki/MatthiasUrlichs
Pentru Romania inca nu exista un LocalTeam Leader.

Eu am adresat o asemenea intrebare la smurfix (Matthias Ulrichs) si el a dat un statement positiv. Daca i se va adresa o cerere oficiala din partea comunitati romine el va raspunde favorabil si va acorda space.
http://www.ubuntulinux.org/wiki/GPGsigningforSSHHowTo

Actual el ofera hosting si pentru alte comunitati.