Voluntar din Comanesti jud. Bacau

Andrei Iscu bluevd at gmail.com
Thu May 5 14:48:58 CDT 2005

Buna ziua/seara tuturor.

Ma numesc Iscu Andrei, sunt din Comanesti judetul Bacau. Recent am
descoperit aceasta versiune de linux, am instalat-o, si am fost
impresionat intr-un mod placut de acesta. Lucrez si cu campioni din
categoria linux cum ar fi Mandrake sau RedHat de aproape 5 ani. Dar
aceste versiuni de linux sunt greoaie de folosit pentru utilizatorii
/HOME/. De-a lungul timpului, am incercat sa conving cat mai multa lume
sa migreze pe linux in defavoarea windows-ului (mai ales net surferii),
dar majoritatea s-au plans de greutatea folosirii sistemelor mentionate
mai sus. Acum, am gasit aceasta versiune care este aproape perfecta. Si,
ca un impatimit de linux, as dori sa ajut prin orice modalitate
posibilia la dezvoltarea proiectului.
Pe langa distribuirea de cd-uri, va mai pot pune la dispozitie 2
webservere (unul pe win2k server family cu IIS care are ASP si PHP iar
altul pe apache MDK10.1 php, mysql, postgresql, perl) pentru pagini de
net si downloaduri (de marime <100mb).
Daca considerati ca va pot ajuta, trimiteti un email la bluevd at gmail.com

Cu respect,
Andrei Iscu

-------
Linux rules, uindous sucks more!

PS: cine vrea conturi de gmail pot sa ceara invitatii la aceasi adresa