Comunitatea asa cum o vad eu (Re: Ubuntu Romania)

Silviu Bojica bojicas at gmail.com
Sat Jul 30 05:52:56 CDT 2005

Salut,

> Una e sa zici "Sunt si eu un amator pasionat de Ubuntu si as vrea daca se
> poate sa ma ajutati cu un test" si alta e sa spui "Sunt RegionalTeamLeader
> pe zona Munteniei.... etc". Una e sa te duci cu o rugaminte si alta e sa
> te duci cu o propunere de colaborare. Universitatile ar putea primi de la
> persoanele oficiale CD-uri si materiale promotionale odata la 6 luni!
>
> Pedro.

Deja il avem ca LocoTeamContact pe Dan. Propun ca fiecare din voi sa
se autoproclame RegionalTeamContact pe judet sau pe intreaga regiune
unde locuieste (suntem putini si bine intentionati la ora actuala si
deci nu cred ca o sa apara discutii) - astfel sa puteti folosi
titulatura in mod oficial. Daca sunteti interesati vizitati pagina
www.ubuntu.ro, inscrieti-va si incercati sa va definiti profilul si
ceva obiective/idei. Va fi minunat daca vom reusi anumiti profesori
din universitati sa colaboreze si sa prezinte Ubuntu Linux si linux-ul
in general ca alternativa la sistemele desktop de astazi.

Eu voi incerca sa ma ocup de prezenta noastra web si de partea de
documentatie (ubuntuguide). Sper sa reusesc sa adaug cat mai mult
continut (si de calitate). Urmatorul obiectiv ar fi sa punem la punct
si un forum. Astept inca idei despre care e cea mai buna solutie.

De asemenea propun sa instalam in infrastructura plone existenta un
sistem de vot (vezi:
http://plone.org/products/cmfquestions/psc_project_view si
http://ingeniweb.sourceforge.net/Products/PlonePopoll/ ) pentru
dezbaterile noastre.