Comunitatea asa cum o vad eu (Re: Ubuntu Romania)

Peter Damoc pdamoc at gmx.net
Sat Jul 30 01:36:12 CDT 2005

On Fri, 29 Jul 2005 22:53:28 +0300, <littlepaul at 110-support.de> wrote:

> Referitor la cduri:
> Daca pe shipit se pot obtine cduri atunci asi propune sa se comande in
> felul urmator
> ubuntu 40%
> kubuntu 30%
> edubuntu 20% (pentru interesati universitari)
> +
> ubuntulite pentru computere cu performanta slaba = 200 Mhz (versiunea
> neoficiala download pe net) 10%

Poate un LocoTeamLeader sa obtina CD-urile mai devreme si sa se ocupe cu
redistributia lor.... pentru ca daca comanzi un CD si iti vine odata cu
versiunea urmatoare nu mai are nici un farmec... eu inca consider ca cel
mai bine/rapid e sa producem aici pe plan local cate ceva.

> On Fr, 2005-07-29 at 10:34 +0300, Peter Damoc wrote:
> Referitor la propaganda... da, poate ca e bine sa atragem utilizatori
>
> Comunitatea germana doreste sa faca o studie de usabilitate pentru
> breezy. Grupa de destinatie sint incepatori de linux si windows user cu
> dorinta de a testa linux. Persoanele de proba trebuie sa ndeplineasca
> anumite sarcini dupa un formular scris si sa face notite. Cu intentia ca
> rezultatele sa convinga publicul de distributia ubuntu (linux). Poate pe
> baza aceasta se poate colabora cu universitatile. Acestea ar putea
> developa teste adecvate.

fain, asta suna ca o tema frumoasa pentru unul din laboratoarele care se
fac la AC... poate un profesor cu mintea deschisa ne-ar putea ajuta si pe
noi cu asa ceva. Oricum, chiar daca devin plictisitor, pentru asta trebuie
sa fie comunitatea inchegata bine altfel cred ca putine persoane ne vor
baga in seama.
Una e sa zici "Sunt si eu un amator pasionat de Ubuntu si as vrea daca se
poate sa ma ajutati cu un test" si alta e sa spui "Sunt RegionalTeamLeader
pe zona Munteniei.... etc". Una e sa te duci cu o rugaminte si alta e sa
te duci cu o propunere de colaborare. Universitatile ar putea primi de la
persoanele oficiale CD-uri si materiale promotionale odata la 6 luni!

Pedro.