autodetectarea dev pcmcia

Peter Damoc pdamoc at gmx.net
Sat Jul 30 01:26:35 CDT 2005

On Sat, 30 Jul 2005 06:09:59 +0300, Sebastian Ivan
<sebastian.ivan at gmail.com> wrote:

> Ciao,
>  vreau sa fac un GUI intr-o distro Linux prin care:
>  - sa autodetectez slotul(rile) pcmcia
>  - dd /dev/pcmcia_slot1 /dev/pcmcia_slot2 sau intr-un fisier(daca hw
> nu am 2 sloturi pcmcia)
>  atunci, in cazul fisierului
>  - dd fisier dev/pcmcia_slot (placa noua pcmcia)
>
>  pentru asta am nevoie ca GUI sa imi autoconfigurez dev pcmica
>  cum sa fac acest lucru?
>
>  apoi aceasta aplicatie sa o includ intr-o distro live de mici
> dimensiuni (DSL)
>
>  ma ajuta cineva cu ceva sugestii?
>  Salutari.

Cateva pareri personale:

1. Ce descrii tu nu e treaba de GUI ci de serviciu (automatism)
2. Probabil ca vrei un GUI prin care sa controlezi asta
3. Totul depinde de experienta anterioara
4. Daca nu ai experienta de programare sfatul meu e sa inveti sa folosesti
un combo gen python+pyGTK
5. As fi sugerat wxPython de vreme ce asta e toolkit-ul care-mi place cel
mai mult dar nu cred sa fie introdus in DSL
6. S-ar putea ca pana la urma aplicatia sa fie un overkill, asa ca mai
degraba ai studia ce aplicatii se ocupa de setari si eventual sa faci un
patch pentru una...

Pedro.