Crearea si intretinerea unui sit web (Re: Ubuntu Romania)

Silviu Bojica bojicas at gmail.com
Thu Jul 28 11:45:15 CDT 2005

Am instalat local Plone si am inceput sa fac cateva teste cu pagina
initiala a site-ului ubuntu.ro, respectiv am incercat sa creez o
ministructura de directoare, similara celei originale in engleza.
Arata binisor, problema e skinul/tema implicita plone. Am descarcat de
pe site-ul lor (plone.org) cateva exemple de alte skinuri si am
inteles care e principiul de functionare - cum pot fi adaugate sau cum
pot fi modificate.

Daca cineva din voi stie unde pot gasi sau are un skin ubuntu pentru
Plone va rog sa ma informati.

To Dan: instalarea Plone nu a fost chiar atat de usoara cum ma
asteptam - "apt-get install plone" nu a adus chiar toate pachetele de
care aveam nevoie, chiar daca a descarcat o groaza de fisiere (pe o
masina ubuntu hoary), dar am scos-o pana la urma la capat. Daca
intampini greutati in setarea site-ului te rog contacteaza-ma, poate
pot fi de folos.

--
Silviu D. Bojica