Crearea si intretinerea unui sit web (Re: Ubuntu Romania)

Silviu Bojica bojicas at gmail.com
Thu Jul 28 05:04:03 CDT 2005

> parerea mea e ca ar trebui sa ne inspiram de la compania mama.
> vBulletin pentru forum si moinmoin pentru wiki...
> folosite temele de la ubuntu.com/ubuntuforums.com cu modificari minore gen
> logo romanesc and such. :)
> parerea mea e ca asta ar arata mult mai oficial decat daca am incerca noi
> sa incropim ceva cu totul nou/diferit, in acelasi timp ar fi si mai usor
> de instalat/intretinut.
> .ro/
> Pedro.

Si eu sunt de acord sa ne inspiram de la compania mama. De fapt
initial sa facem o "clona" in romana a ceea ce exista deja.

Din cate am observat ubuntulinux.org este bazat pe un sistem de
management al continutului, astfel capiolele mari Ubuntu, Community si
Support sunt implementate folosind plone (www.plone.org), pentru wiki
se foloseste moinmoin, iar pentru forumuri vBulletin. Intr-adevar,
folosind aceasta macheta ne va fi mai usor si ca punct de start si pe
viitor.

Propun ca primele trei capitole (Ubuntu, Community si Support) sa
ramana sub domeniul principal (ubuntu.ro), iar pentru celelalte sa
folosim subdomenii (wiki.ubuntu.ro, planet.ubuntu.ro, forum.ubuntu.ro)
- astfel putem incepe lucrul in paralel si sa ne concentram pe un
anumit punct/domeniu (ex. wiki, forum) fara sa afectam pe celelalte.

Avand in vedere de ce ni s-a prezentat cu privire la serverul ce
gazduieste ubuntu.ro mi se pare posibila implementarea plone si
moinmoin (wiki) fara nici un fel de probleme.

--
Silviu D. Bojica