LoCoTeamContact (Re: Ubuntu Romania)

Dan Damian dand at codemonkey.ro
Thu Jul 28 05:05:11 CDT 2005

În data de Jo, 28-07-2005 la 12:40 +0300, Peter Damoc a scris:
> Cine a facut site-ul ubuntu.ro?
> Cine e pe #ubuntu-ro tot timpul?
> Cine a investit cel mai mult?

Cred ca avem prea putine realizari ca sa incepem sa ne laudam (pe noi
sau pe altii :) LoCoTeamContact nu-i un titlu onorific, ci un rol cat se
poate de activ care solicita mult timp petrecut online.

Daca nimeni de pe lista nu-i atras de treaba asta, ma ofer voluntar.
Totusi, simt ca pot fi mai de folos ducand la sfarsit ceea ce am inceput
deja pana acum (traduceri in principiu). De aceea, as prefera sa gasim
cat de curand posibil o persoana cu adevarat dornica sa ajute
comunitatea prin acest rol.

Pana atunci, daca nu sunt alte obiectii, cred ca putem considera
incheiat acest subiect.

-dan