Comunitatea asa cum o vad eu (Re: Ubuntu Romania)

Peter Damoc pdamoc at gmail.com
Thu Jul 28 04:40:53 CDT 2005

On Thu, 28 Jul 2005 12:18:21 +0300, Dan Damian <dand at codemonkey.ro> wrote:

[snip]

> OK. Ai primit cumva CD-uri oficiale cu 5.04?

nu am fost atat de optimist incat sa comand :) dar am o imprimanta de
CD-uri ;) si desi ce pot produce nu e la calitatea unui CD oficial... e
destul de bun ;)

> Oficial nu exista nimic.

Totul depinde de tine! Eu nu am nimic impotriva... chiar recomand sa fie
acolo!

> Tu sau Silviu :)

Cine a facut site-ul ubuntu.ro?
Cine e pe #ubuntu-ro tot timpul?
Cine a investit cel mai mult?

Eu? Ca sa fiu sincer pentru mine Ubuntu e un vis frumos, atat! Am o
instalare de Hoary intr-o masina virtuala la servici dar asta e tot!
Acasa nu m-am incumetat sa-l pastrez pentru ca nu am reusit sa-mi fac
tunerul TV sa mearga iar pentru ca nu e computerul conectat la internet
nici nu prea erau sanse sa-l fac sa mearga....
S-ar putea ca in curand sa primesc un PowerBook pentru development... daca
se intampla lucrul asta o sa pot lucra si eu mai mult cu Ubuntu.... pana
atunci... din pacate ramane un vis.... un vis frumos dar totusi... doar un
vis.

Pedro.