Crearea si intretinerea unui sit web (Re: Ubuntu Romania)

Peter Damoc pdamoc at gmail.com
Thu Jul 28 02:40:58 CDT 2005

On Wed, 27 Jul 2005 23:34:22 +0300, Dan Damian <dand at codemonkey.ro> wrote:

> În data de Jo, 28-07-2005 la 00:06 +0400, Silviu Bojica a scris:
>
> Super!

> OK. Ocupandu-ma de administrarea acelui server, ma poti contacta pt.
> orice problema.

> Spatiu disponibil momentan pe hard: 5 GB. Servicii accesibile din
> exterior: apache, apache-ssl, postfix, courier-imap-ssl. Restul este
> filtrat din router. Se poate instala orice pachet de care avem nevoie
> (de preferinta din Debian sarge).

parerea mea e ca ar trebui sa ne inspiram de la compania mama.
vBulletin pentru forum si moinmoin pentru wiki...
folosite temele de la ubuntu.com/ubuntuforums.com cu modificari minore gen
logo romanesc and such. :)
parerea mea e ca asta ar arata mult mai oficial decat daca am incerca noi
sa incropim ceva cu totul nou/diferit, in acelasi timp ar fi si mai usor
de instalat/intretinut.

Pedro.