Logo (Re: Ubuntu Romania)

Peter Damoc pdamoc at gmail.com
Thu Jul 28 02:27:59 CDT 2005

On Wed, 27 Jul 2005 21:48:37 +0300, Silviu Bojica <bojicas at gmail.com>
wrote:

> Am incercat sa integrez  varianta 2 in logo-ul ce il propun sa
> reprezente comunitatea romana (parerea mea e ca logo-ul oficial ar
> trebui pastrat intact, vezi https://wiki.ubuntu.com/UbuntuArtwork, si
> sa adaugam la acesta elemente care sa identifice grupul romanesc - in
> cazul de fata imaginea integrata in extensia .ro).
>
> Am trimis initial fisierul png creat ca attachement (dar are aprox. 60
> kilo - mai mult decat limita - scuze daca unii din voi au primit de
> mai multe ori acest mesaj:), asa ca vizitati
> http://www.bojicas.com/linux/ubuntu/ubuntuguide/ pentru a vedea
> [...]

scuze popor :) nu ma asteptam sa aiba chiar asa succes :)
sper sa apara cineva cu ceva mai mult talent grafic.
daca e cineva interesat sa rafineze logo-ul, poate scoate o versiune SVG
de la
http://sigmacore.net/ubuntudotro.svg
Inkscape rules!  :)
la sugestia lui Dan am redus contrastul de la tricolor, contrastul e redus
prin manipularea transparentei ceea ce nu e chiar optim... daca are cineva
timp poate sa caute niste culori mai blande si sa puna culoare plina in
logo...

http://sigmacore.net/hoary.svg
eram binedispus la lansarea lui Hoary ;)
http://ubuntuforums.org/gallery/showimage.php?i=28&catid=searchresults&searchid=2820