Logo (Re: Ubuntu Romania)

Silviu Bojica bojicas at gmail.com
Wed Jul 27 13:48:37 CDT 2005

> Pe mine m-a dat gata in special a doua propunere, in care conturul tarii
> este inscris in logo-ul Ubuntu. E drept ca si logo-ul fara conturul
> tarii pare mai elegant prin simplitate.

Am incercat sa integrez  varianta 2 in logo-ul ce il propun sa
reprezente comunitatea romana (parerea mea e ca logo-ul oficial ar
trebui pastrat intact, vezi https://wiki.ubuntu.com/UbuntuArtwork, si
sa adaugam la acesta elemente care sa identifice grupul romanesc - in
cazul de fata imaginea integrata in extensia .ro).

Am trimis initial fisierul png creat ca attachement (dar are aprox. 60
kilo - mai mult decat limita - scuze daca unii din voi au primit de
mai multe ori acest mesaj:), asa ca vizitati
http://www.bojicas.com/linux/ubuntu/ubuntuguide/ pentru a vedea
propunerile mele.

Astept cu interes si alte propuneri.

--