Ubuntu Romania

Dan Damian dand at codemonkey.ro
Wed Jul 27 12:35:19 CDT 2005

În data de Mi, 27-07-2005 la 18:25 +0400, Silviu Bojica a scris:
> As vrea sa deschid discutia cu privire la comunitatea romana Ubuntu.

Super, sa-i dam drumu' :)

> Consider ca pagina de start pentru cei care vor sa contribuie este
> pagina wiki (https://wiki.ubuntu.com/RomanianTeam) de unde putem avea
> o viziune de ansamblu asupra proiectelor active.

De acord, asa sa ramana.

> In al doilea rand consider ca ar fi important sa incepem lucrul la una
> din cele doua pagini web destinate proiectului romanesc (ubuntu.ro
> si/sau ubuntu-ro.org).

Si eu consider ca website-ul ar fi urmatorul pas. Intre cele 2 domenii
n-ar trebui sa existe nici o diferenta.

>  Personal as fi mai mult decat bucuros sa imi
> aduc contributia cu ceva continut la aceste pagini.

Avand in vedere faptul ca esti autorul singurei realizari cu care ne
putem lauda momentan, as propune (daca esti de acord) sa coordonezi
lucrul la site :)

> M-ar interesa
> destul de mult modul in care sunt organizate (cine administreaza si
> cum putem trimite ceva continut) si ce servicii pot fi implementate

Asta depinde de noi. Avem mai multe variante de hosting (Canonical,
Ubuntu Europe, TMLUG), ramane sa vedem de ce avem nevoie si in functie
de asta care-i cel mai bun loc de gazduire.

> Si nu in ultimul rand ar trebui sa gasim un logo/pictograma derivat
> din logoul original

Aici Pedro ne-a facut o surpriza excelenta, sunt f. entuziasmat de cat
de bine arata propunerile sale :)

> si sa incercam sa ne facem cunoscuti prin
> gazduirea de linkuri incucisate cu celelalte comunitati linux din
> romania (debian.ro, gentoo.ro, etc.).

De acord.

-dan