Discutie despre lansarea proiectului Ubuntu Europe

Dan Damian dand at codemonkey.ro
Wed Jul 27 07:27:58 CDT 2005

În data de Mi, 27-07-2005 la 13:38 +0300, Mircea MITU a scris:
> Discutia se poate desfasura chiar pe aceasta lista. Nu vad ca ubuntu-ro
> sa fi atins o masa critica in care conferintele irc sunt strict
> necesare.

Sunt de acord sa incepem pe lista discutia (de fapt tocmai editam o
pagina Wiki, insa la fel de bine pot trimite un mail). Daca discutia se
va intinde prea mult fara rezultate pe masura, ne putem intalni IRC.
Sper ca nimeni din cei 56 de abonati sa nu fie deranjat de traficul in
plus, o propunere in acest sens fiind sa folosim un forum web pt.
suport, iar aceasta lista pt. cei care contribuie.

PS: N-ar strica sa citim https://wiki.ubuntu.com/LoCoTeamHowto

-dan