Discutie despre lansarea proiectului Ubuntu Europe

Dan Damian dand at codemonkey.ro
Tue Jul 26 10:00:35 CDT 2005

În data de Du, 24-07-2005 la 22:09 +0200, littlepaul at 110-support.de a
scris:
> la urmatorul cc meeting se va discute si despre lansarea proiectului Ubuntu Europe

Cel putin bani de server vad ca au strans f. rapid. Un lucru similar s-a
intamplat luna trecuta pt. server-ul TMLUG (pe care e gazduit si
ubuntu.ro) cand am reusit sa obtinem un spatiu mai decent de gazduire
(rack, UPS...) + un mic hardware upgrade.

Legat de proiectul Ubuntu Europe, e probabil un pas natural pt.
comunitatile franceza si germana. Pt. noi ar fi mai de actualitate un
subiect gen "Ubuntu Romania". Ar veni cineva la un IRC meeting pe tema
asta?

> @dan poate de lasi vazut la #ubuntu-locoteams

M-am lasat vazut, da' asa... mic de tot :)

-dan