Lista distributie CD-uri (Re: CDuri Cluj)

madalin niladam at gmail.com
Tue Aug 30 19:11:31 CDT 2005

Hey,
Tg-jiu, vreau si eu sa ajut la distribuire. Lucrez la un ziar local si
eventual pot face si o mica rubricuta in ziar despre Ubuntu + ca pot
da un CD gratuit / ziar. Ce ziceti de asta ? Merge ? Eventual as putea
pun si un mini-cover direct pe prima pagina, dar de editorial trebuie
sa se ocupe altcineva..sa-l descrie.., sa spuna despre el..etc.

P.S: ziarul se numeste Opinia Ta - In Gorj (e doar un regional de
Oltenia care se ocupa in mod special de Judetul Gorj -
http://www.opiniaolteniei-gorj.ro)

Cu drag,
madalin