[Fwd: Call for help: formulating a national government strategy on Free Software]

Sebastian Ivan sebastian.ivan at gmail.com
Sat Aug 20 04:02:50 CDT 2005

 Cred că cel mai bine ar fi să ne folosim cunoştinţele si prieteni Linux şi
să aflăm care sunt administratorii de sisteme şi reţele din prea multele
societăţi guvernamentale. Apoi să îi invităm să "arunce" un ochi catre Linux
dacă nu sunt deja posionaţi Linuxşti.
De acolo trebuie să începem.
Apoi odată ei convinşi e mai uşor să avem informaţii şi posibile metode de
"atac", un atac mai moale bineînţeles :)

Cu salutări
Sebastian