Propuneri Ubuntu.ro Logo

Peter Damoc pdamoc at gmx.net
Mon Aug 1 03:31:08 CDT 2005

On Sun, 31 Jul 2005 18:45:51 +0300, Silviu Bojica <bojicas at gmail.com>
wrote:

> Dupa cum ati observat, pagina noastra web www.ubuntu.ro incepe sa
> capete contur, avem deja disponibil un sistem wiki, iar forumul este
> pe cale de a fi complet functionabil. Multumim tuturor celor care
> si-au adus contributia.
>
> Am lansat pe pagina ubuntu.ro, sectiunea Comunitate -> Sondaje de
> opinie / vot electronic, subiectul de discutie cu privire la logo-ul
> nostru. Toate imaginile afisate (in prezent in numar de 4) sunt in
> format .png, inaltimea 90px si fundal transparent.
>
> Pentru cei care au alte propuneri trimiteti un email pe lista cu
> [...]

ceva s-a intamplat cu logo-ul pe care l-am trimis eu... :)
cateva variante cu si fara transparenta, la dimensiunea ceruta :)
http://sigmacore.net/ubunturo_1.png
http://sigmacore.net/ubunturo_2.png

Cineva mentiona ca e incarcat sau ca ar fi probleme la nivelul culorilor.
Mi se pare absolut normal de vreme ce eu am mult prea putin simt estetic,
nu e domeniul meu....
Logo-urile de mai sus sunt pur si simplu logo-ul original cu rosul, galben
si albastru + ceva style-urlile de la apple OSX, nimic original din partea
mea.

Pedro