problema cu mplayer

Lucian lucianpb at gmail.com
Mon Apr 11 07:01:57 CDT 2005

Din pacate acum nu mai pot face incercari intrucat nu sunt acasa si
aici nu am decat slackware. Am rezolvat ieri pana la urma problema
vizionarii filmelor cu "vlc" care m-a surprins placut, insa nu vreau
sa renunt la mplayer. Sa zicem ca pana la urma o sa il fac sa mearga
din binarele instalate cu apt; dar cum ramane cu eroarea la compilare?
Vreo idee? Am incercat si cu gcc 3.3 si cu gcc 3.4 (am crezut ca
poate de aici o fi problema).

Pana acum nu am mai avut probleme la compilarea mplayer decat pe suse
9.2 unde kernelul default era varza (fara suport pt mmx, sse etc), in
rest a mers brici pe toate distributiile incercate.